Google kiest Involver als launch partner.

Google is trots om te kunnen aankondigen dat Involver gekozen is als launch partner voor Google+ merk pagina’s. Met de komst van deze pagina’s hebben merken nu de kans om op een totaal andere manier in contact te komen met consumenten.

In october heeft google+ aangekondigd meer dan 40 miljoen gebruikers te hebben. Omdat google+ al zo’n enorm aantal gebruikers had was het alleen nog maar de vraag: Hoe krijgen we die consumenten in contact met merken? Die vraag is nu beantwoord met de komst van merk pagina’s.

Met de lancering van involver kunnen klanten gemakkelijk hun google+ page beheren in combinatie met hun andere social networks via het Audience Management Platform (AMP).

Met AMP kun je updates plaatsen, updates van anderen bekijken en de statistieken bekijken.

Met de lancering van Google+ merk pagina’s vroegen veel mensen zich af waar ze nou moesten beginnen. Met AMP kun je gemakkelijk al je social media accounts bijhouden.

Bekijk deze korte demo van AMP en bekijk hoe AMP helpt bij het beheren van hun social networks.

Managing Google+ with Involver AMP